Pampers-babydoekjes: hoge kwaliteits- en klantentevredenheid

Pampers volgt, registreert en beantwoordt feedback van ouders die vochtige babydoekjes gebruiken. Dit levert Pampers doorlopende consumentenfeedback. En we blijven op de hoogte van eventuele problemen. Zo garanderen we hoge kwaliteits- en klanttevredenheid.

  • We voorzien elk product van lokale contactgegevens. (bijv. een gratis telefoonnummer of een lokaal adres) Zo bereiken we makkelijk onze klanten.

  • Getrainde klantenservicemedewerkers controleren deze telefoongesprekken en verzekeren dat elke mogelijke veiligheidskwestie wordt onderzocht en op de juiste wijze wordt beantwoord.

  • Mocht een consument toch huidirritatie ervaren, dan raden we aan om een allergietest te laten doen.

Elk onderdeel verbeteren

  • Babydoekjes werden in eerste instantie als een handig product voor ouders ontwikkeld. Maar hebben sinds hun introductie een reeks kwalitatieve ontwikkelingen ondergaan. Denk aan de verbetering van de verpakking, waardoor het gebruiksgemak bij de commode aanzienlijk verbeterd is. P&G zet zich in voor wetenschappelijke innovaties die betere en handigere verpakkingen opleveren.

  • Het eerste doel van de verpakking voor babydoekjes is om de doekjes veilig bij de consument aan te leveren. Daarnaast moet de frisheid en de stabiliteit van het product gedurende het hele gebruik worden beschermd. Aangezien de lotion in babydoekjes tot 99% uit water bestaat zijn de verpakkingen zo waterdicht mogelijk gemaakt. Waardoor ieder doekje zelfs na 30 maanden in de voorraadkast nog nat genoeg is, ook in droge en warmere streken. Daarnaast zijn er speciale polymeerfilms ontworpen die buigzaam en bedrukbaar zijn en nog altijd geen vocht doorlaten.

Het gebruiksgemak is een ander belangrijk element van de verpakking van de doekjes. Verpakkingsmechanismen, zoals de makkelijke opening, helpen bij het juiste gebruik van de doekjes, waardoor je tijd bespaart en minder afval maakt.

Beheer Cookies